воскресенье, 21 апреля 2013 г.

Модуль 11 .Рефлексія

 Ще більше нових ідей, ще більше нових вражень ві почутого, вивченого, здобутого! От тільки  вистачало б ще в добі часу і щоденна рутина не забирала б натхнення, політ думок і прагнення всього досягти!
Тренеру та всім іншим колегам хочу подякувати за цікаві думки, ідеї проектів і приємне спілкування!

пятница, 19 апреля 2013 г.

Модуль 4 .Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме створити графік оцінювання, таблицю ЗХД, учительську презентацію

четверг, 18 апреля 2013 г.

Модуль 10 Рефлексія


У цьому модулі 
• Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
• Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
• Створили план впровадження теми;
• Створили документ для фасилітації;
• Обговорили, чому вони навчилися;
• Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
• Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

среда, 17 апреля 2013 г.

Модуль 9 Рефлексія

   Матеріал цього модуля дозволив мені упорядкувати знання про особливості мислення учнів і ті методи навчання, які доцільно застосовувати для забезпечення ефективності засвоювання нового матеріал.

вторник, 16 апреля 2013 г.

МОДУЛЬ 8 РЕФЛЕКСІЯ

  Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а сааме:
*    Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
*    Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
*    Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту 

понедельник, 15 апреля 2013 г.

Модуль 7 .Рефлексія

У сьогоднішньому  модулі я ,навчилася :Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання,як створити роботу в блогах,як планувати учнівські роботи

Модуль 6 .Рефлексія

У модулі  №6 я навчился :учні можуть використовувати комунікаційні сервіси Інтернету для:
спілкування з тими, хто знаходиться поза класною кімнатою; участі в інтерактивних обговореннях; і т.д.творення мережевого опитування.